LuciaDagen

13 december..precis 11 dagar kvar till julafton :-)
Pratade med min älskade bror idag,han var på julklappsjakt :-)
Längtar så mycket till min familj kommer hit!Då blir det en riktig Jul...Har varit riktigt duktig idag.
Har bakat lussekatter med barnen..Har även gjort en Egen pepparkaksdeg..Den där köpesdegen som de säljer är inte god.Så jag gjorde slag i saken och gjorde en Egen..Ikväll då Mellen somnat ska jag ta Storbarnen och baka pepparkakor.Nästa helg blir det knäck,ischoklad och annat gott och smått!!
I veckan blir det chokladbiskvier och mjuk saffranskaka :-)
Ngt gott måste man ju bjuda på då familjen kommer hit :-)
Sitter nu en stund och pustar ut..tar ju heeela dagen att baka bullar..det är inte så bara,inte när man har 4 barn som jag är så berikad med,men tiden är knapp och ibland önskar man att dygnet hade liite mer timmar,vad man skulle hinna mycket då :-)

Nää nu är pustandet slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0