Så var Julen Slut Och Tillbaka till Vardagen

Varför rusar tiden snabbare när man blir äldre??
Är det så eller har man en annan tidsuppfattning när man är yngre?
Tyckte nyss jag gick och längtade och väntade på denna mysiga tid och nu är den över...
Personlig så tycker jag minst om dessa månader som vi nu har framför oss..det är grått kallt och trist..Visst,det blir hur man gör det,Absolut men Eftersom jag är en Höstmänniska så känns det så ofantligt långt bort till nästa höst...
På jobbfronten ser det dystert ut..Vad vill jag av mitt liv??
Ska ringa studievägcentrum imorgon..måste nog vidare utbilda mig..nu är jag less på det här :-(
Har dock satt igång med min träning igen och det känns bra.Har nu gått 3 dagar i rak och så börjar gympan om på torsdag och det är ju självskrivet såklart :-)
Man har ju svullat som en gris hela julen så nu är det slut på sötebrödsdagarna...Men säg det till min stackars mage som fullkommligt SKRIKER på kvällarna..Man har ju dessvärre vant den nu med all skit man tryckt i sig..men,det är bara att bita ihop om man ska komma i ngn form av bikini till sommaren..haha,man vill ju inte lura folk att det är säljakt på G när man går på stranden!!!!!
Nåja,nlir nog bra det här!!!!
Positiv Anda,tror jag ska gå ngn Jag Mår Bäst Kurs..hehe!!!
Nä nu vankas det snart FödelseFest för min Älskade son som på Måndag fyller 11 år...
Som sagt var försvann tiden???

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej gumsan!

Guud vad bra du skriver o roligt hihi...blir jättetaggad att göra min egen blogg nu ju...ska sätta mig nån kväll!

Hon e ju lik dig Tovan på bilderna, har nog inte sett det så tydligt förr! Kramis lamis från mig.:)

2009-01-08 @ 00:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0