Var ett tag sen jag skrev

Men orken och motivationen har lixom tagit paus en stund.Livet går på slow motion för tillfället och jag känner mig bara trött och urlakad..Trött Urlakad och Fattig..Dessutom ...
Inget jobb,får hanka mig fram på springvikk och få be t Gud att ngn vill vara ledig så jag kan få lite timmar så att jag får ngn krona på kontot den 27:_e...Ibland är det mindre kul och man kan väl säga att en sån tid är nu..Tråkigt trist men det kommer väl ngn ljusning förhoppningsvis inom en snar framtid..Får jag då hoppas och Hoppet är ju det sista som överger Människan..Sägs det iaf :-)Sen om det verkligen är så i Praktiken kan väl det spekuleras i ??!!
Låter Jag negativ så är det antagligen för att jag känner mig så för tillfället,jag är ju inte den som visar det speciellt ofta men nu när det skiner igenom så orkar jag inte dölja det längre..det är jag,jag mår så här nu och jag finner mig i det även om det absolut inget som jag velat..eller vill..

over and out..for now

Kommentarer
Postat av: lillebror

det kommer en vändning förr eller senare, det är bara att hålla ut! snart kommer jag och hälsar på, då kanske det blir lite roligare iallafall :) kram oscar

2009-02-07 @ 12:47:59
URL: http://mollganfinnsvisst.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0