En snabb visit på krogen

En timme ute bara pga förseningsläge..haha men ack sååå kul :-)
Prata med trevliga människor,bara vara..Vara JAG en stund...åkte sen på Adana och åt världens godaste kebabtallrik :-)
Sov sen hos Nina..God frukost efteråt m många kaffekoppar till...Sen skjutsade hon hem mig till verkligheten..Mina Älskade små barn..mina allt på jorden.Vad vore Jag utan er?!
Men som mamma behöver man även egentid för att orka vara den bästaste mamman som man bara kan..

Skakig som fan är jag oxå pga all bricanyl jag fått ta För att Ninas söööta kisse älskar att vara kring mig och som jag dessvärre är såå allergisk mot..hade tänkt gå en låång promenad nu bara skakigheten ger med sig..sortera alla tankar som man har med bra musik i öronen,dagdrömma en stund,ett litet tag iaf för att sedan kastas tillbaka i den krassa verkligheten..jag är så trött,så trött på att ständigt tampas med olika saker som formligen slår mig rätt i ansiktet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0