Vår Vår Strålande Våååår

Upptäcker att det var ett bra tag sen jag skrev..Lite dålig m uppdateringen med andra ord.
1:a Maj idag och solen lyser..Och Johanna m Ont i Skallen som för tillfället Inte Alls uppskattar denna Ljuvliga dag..
Har varit så mycket nu en längre tid att det känns som alla mina energier tagit slut.Har inte heller kunnat fylla på depoerna som skulle behövts..Är urlakad trött och allmänt vissen i kropp och själ.
Allt känns otroligt jobbigt och ledsamt och inget roligt att se fram emot..Har inte ens motivation med långpromenader som annars brukar hjälpa mig att må lite bättre,jag vill bara sova sova sova.
Hur gör andra som mår så här?!
Äter ju min medicin fint och regelbundet men hur länge ska man göra det?!
Törs man någongång sluta?!Eller faller man då som en kägla???
Och det har jag ju varken tid lust eller ork med..Och vem,ja vem skulle skrapa upp resterna??
Hemmavids tycks kommunikationen vara på 0..vi går här som 2 arga bittra och ledsna människor som försöker göra en vardag,Vara en vardag,få det att fungera ngt sånär..Var försvann kärleken någonstans...Och vars svängde vägen av..så att en av oss svängde av och den andre fortsatte rakt fram..Kommer vägen gå ihop igen?
Att grundkärleken är kvar,det vet jag..men det där andra,var försvann det?Har jag mig själv att skylla..Spoilerade jag det själv?!...Och Ska det vara så här???
Den frågan har jag ställt mig och svarat på själv så måånga ggr..NEJ...Det ska det inte!!
Det måste återuppbildas igen på ngt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0